Åsa och Linnéa!<3

Dagen började med att Åsa ringde och väckte mig kvart i 11 i förmiddags och sa att hon stod utanför dörren och väntade på mig! Vi skulle träffas för att åka till Linnéa. Så jag fick en aning bråttom!!! Men jag gjorde iordning mig och åt på 17 minuter, helt otroligt!!! Aja då åkte vi till Linnéa iaf. Och nästan med en gång åkte vi hem till Åsa och spelade tv-spel. Ska sova över med dem inatt, vi kommer lana tv-spel och dator hela kvällen/natten!!! :D

Imorgon drar jag till liseberg med Erika, Klara och Linnéa!! Ska bli grymt kul!! Dels att åka till liseberg och dels att träffa dem igen!!! :D



puss&kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Var inte uppe för länge nu bara för vem ska annars orka åka alla snabba och snurrande saker med mig imorgon!!!

Jag tvivlar på att Linnéa och Klara kommer åka Kanonen och höjdskräcken

2010-08-17 @ 21:49:47
URL: http://mintypbrorsa.blogg.se/
Postat av: Lisa

din vanliga poose!! ;)

2010-08-18 @ 22:42:47
Postat av: Lisa

klipp gärna bort mig från bilden på startsidan förresten

2010-08-18 @ 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0