Nu skulle jag inte säga nej till en fribiljett mot himlen

Imorses tvingade mamma och pappa med mig på en antikmässa i Ransätter "SNARK" Riktigt boaring alltså! När vi äntligen kom hem därifrån klippte jag gräset, en aning långtråkigt, tar ju nästan 2 timmar, hade glömt sladden till mobilen också så jag kunde inte lyssna på musik, eller jag kunde men man hörde inte så mycket. Men men vad är väl en bal på slottet? Jag får iaf. pengar för det :D Nu ska jag och pappa gå och knycka potatisar :)



puss&kram


Kommentarer
Postat av: Klaras Fotoblogg♥

sv: Tack!<3 längtar jag med! Snyggt med ett nytt blogg namn:D

p.s och snygg design

2010-08-15 @ 12:53:14
URL: http://fookus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0