Tog du dom med storm ikväll? Jag kommer faktiskt inte ihåg

halv 11 åkte vi till Jönköping i förmiddags. Jag och Annika i en bil och mamma och pappa i en annan. Redan kl. 13 skulle vi på en visning i en VÄLDIGT fin lägenhet. 13.30, 14, 14.30 och 17 gick vi på flera visningar (den första va snyggast och hade bäst läge). Eftersom vi kommer att köpa lägenheter som Annika kommer att bo i och inte bara hyra den så tycker pappa att jag ska börja plugga där sen. Vi får se hur det blir med de :S På kvällen åkte vi till min moster i Mullsjö och åt god mat och efterrätt! Kändes lite konstigt att lämna Annika där dock! Hon är väldigt nervös! Jag förstår henne, men jag sa att det är som att börja ettan igen! :D

Här är lägenheten som jag tyckte bäst om :D

Köket

Hall

Badrummet

Vardagsrummet

Balkong
43kvm :D


Kommentarer
Postat av: Klaras Fotoblogg♥

Oj! Vad fint!:D

2010-08-23 @ 15:57:27
URL: http://fookus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0