Award



Detta går ut på att jag ska berätta 7 saker om mig själv, och sen ska man ge bort awards till
7 stycken. Så mina går till: Hanna, Linnéa S, Jenny, Sofia, Agnes, Åsa & Klara !
Jag fick award av Erika och Linnéa P

Reglerna:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och
länka till dem. skriva 7 intressanta saker om dig själv.

1. Jag konfirmerade mig i Salemkyrkan förra året och älskar konfirmationsgänget!
2. Jag vet inte vad jag vill gå på gymnasiet
3. Jag längtar inte till nästa sommar!
4. Jag har precis färgat håret brunt
5. Jag älskar amerikanska serier
6. Jag har opererat knät för att mitt korsband gick av 3 år tidigare
7. Jag tränar på soprtlife och tycker det är grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0