I may be weak but Im never defeated, And Ill keep believing

Idag har ju varit i kyrkan, första onsdagen som hjälpledare (skulle egentligen inte varit där men men...) Det va lite lekar och träning på att vara fru Bagge! HAHA Alltid lika roligt!! På söndag ska vi (jag, Joel och Linnéa) vara jury Joel=Herr Bagge, Jag= Fru Bagge, Linnéa=Lilla bocken bruse, Johans roliga påhitt :D
När jag kom hem va det läxa som gällde, so för hela slanten, har skrivit lite mer än ett A4 nu, bara typ lika mycket kvar tills på måndag :S Aja det blir säker bra tillslut! :) Nu ska jag sussa (gå och lägga mig) Läsa lite i min bok Liza Marklunds Studio sex. Mycket bra bok, den rekommenderar jag :D



"En ung kvinna hittas sexmördad på en kyrkogård. En minister misstänks för brottet. Om ett par veckor är det riksdagsval och drevet går. Annika Bengtzon är vikarie på tidningen Kvällspressen. Hon ser mordet som sin chans att få ett fast jobb. Snart riskerar hennes ambitioner att sätta krokben för henne själv. Hon dras in i en cirkel av porrklubbar, storpolitik och massmediala övergrepp. Den våldsamma upplösningen är högst oväntad, inte minst för Annika själv."

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0