I was sure you would keep Every promise, you would keep Every word

I skolan idag hade vi bara tråk lektioner. Först tyska sen so sen "musik" (men vi fick skriva cv istället) och sist no, det är tur att vi har alla dem lektionerna på den korta dagen iaf! Har gjort lite tyska läxa nu, är inte riktigt klar än, det är ju så tråkigt! Jag tycker så synd om Linnéa Skott!! hon har tandställning nu och det måste gjort så ont! Klara som har tandställning sa att jag skulle säga till Linnéa att det skulle göra ont de kommande 2 veckorna och då sa jag aa men vilket bra pepptalk!!! Inte det bästa jag har hört. Det jag vill ha sagt är att jag tycker synd om dig! Jag tycker synd om alla som har tandställning! Stackare! :'(
Jag skulle egentligen vara ute och springa nu med pappa och han lovade att han skulle vara hemma kl. 6 men han har varit i Mellerud idag och va tvungen att jobba över lite så han blir sen, är jag förvånad? NEJ!!!! Då tyckte jag att rubriken passade :) Hoppas han kommer om 20 min som han sa, annars är han död för jag ska på bodybalance direkt efteråt med Åsa och Krissa. Väskan är packad så när vi kommer tillbaka sen så är det bara till att in och hämta väskan och sen upp till Krissa och Åsa! Aja det blir säkert bra i slutändan! :)



PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha är den bilden målet eller?

2010-09-15 @ 18:27:10
Postat av: Åsa

du hann ju i slutändan

2010-09-16 @ 20:21:27
URL: http://lindskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0