Love, I don't need those things, I don't need no ring, I don't need anything

Filmerna som jag, Hanna och Erika såg i torsdags va bra! Vi såg 3 st, Taken, The stepfateher och Paranormal Activity. Jag är lite besviken att dem inte var läskigare, men dem va bra ändå! Jag tycker att nr 1. va Taken, nr 2. The Stepfather och nr 3. Paranormal Activity.
Igår (fredag) va vi på överby, mycket trevligt! :) När jag och Erika kom hem till mig igen märkte vi att vi va utelåsta, och det är inte första gången jag är de, elektrikern hade mina nycklar och vi stack innan han så jag sa till honom att lägga ut mina nycklar, men när mamma kom hem hittade hon nycklarna och tog in dem och låste in dem, idiota!!!! Så jag tränade lite på mina inbrottskunskaper och det slutade med att jag typ stukade tårna, ne men nästan! Jag hade skitont och jag har nog aldrig varit så arg i hela mitt liv och jag är arg ganska ofta! När mamma kom hem och låste upp för oss va det bara in och ut för jag skulle till kyrkan då, på FISK! Fredagar i Salemkyrkan, mycket trevligt! :D
Nu ligger jag i sägen och tittar på one tree hill, får snart palla mig till att göra lite läxor och städa lite kanske (om jag orkar) sen ska jag va med Linnéa Skot och sova över med henne inatt och imorgon ska vi till kyrkan på gudstjänst och vara jury! :D Jag har äntligen lärt mig att säga Ecuador också, det kan ju inte bli bättre!


Love you!

Puss

Kommentarer
Postat av: h a n n a

SV: I profil ja :) Men framifrån ser de ut som häxskor eftersom de är så spetsiga! :(<3

2010-09-25 @ 14:30:46
URL: http://hannaiaa.blogg.se/
Postat av: h a n n a

SV: Det är helt wonderbart! :)<3

2010-09-25 @ 14:31:17
URL: http://hannaiaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Taken är BÄST :)

HAHA du får la fixa ett par nya nycklar :)

2010-09-25 @ 16:19:43
URL: http://duqing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0