What is it gonna take to get you there? If fear was money, you’d be a millionaire

Va tråkig jag har varit denna helgen! Inte ett enda blogginlägg! :-O Aja i går (lördag) va jag på Åstol med de nya konfirmanderna, hjälpledarna och ledarna! När jag har gjort nåt med dem så säger ju alltid jag att jag har varit med konfirmationsgänget men det går ju inte att säga så längre egentligen för vi är ju inte konfirmander längre och istället för att säga alla namnen så säger jag nu dram team, det är vårat gruppnamn! :D Aa vi va på Åstol iaf. och hade det grymt kul! de nya konfirmanderna är väldigt många men väldigt snälla och trevliga allihop, det kommer helt klart att bli ett bra år! Igår natt till idag (lördag till söndag) sov jag över med Åsa och Linnéa vi va så himla trötta så vi somnade typ med en gång, såg en film (Linnéa somnade mitt i filmen) och sen sov vi. Idag har vi typ inte gjort så mycket typ ätit, tagit en tur till fyrkanten, färgat mitt hår och kollat på film. Aja det va trevligt ändå! tack för det tjejer!!!

Före och efterbilder på mitt hår!

Före

Efter

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0