Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Sitter nu i stugan i Värmland efter fyra dagar i sälen och har åkt skidor, det har varit lite dåligt med snö (konstsnö) och det som har funnits har snabbt snält och det har varit många kala fläckar och många stängda backar. Inte riktigt vad en skidsemester ska vara tycker jag. Jaja vad är väl en bal på slottet??
Nu ska jag hissa och dissa här, ahhh chock! första gången!! haha! :)

HISS: Jag ska hissa slalomskidor, jag tycker det är jättekul att åka utför i backarna och det är mysigt och man glider runt lite, är inte jätteansträngande men ändå lite träning. Mycket trevligt! 

 

DISS: Jag vill dissa längdåkningsskidor! Vilken idiot kom på den idiotiska idén?!?!?!? Det är tråkigt och det finns liksom ingen vits med det! Finns inte så mycket mer att säga om det, bara att jag tycker det är så OTROLIGT tråkigt!!



Det var allt jag hade o säga. Håller ni med mig? Dela gärna med er av era åsikter! :)

Ha det trevligt idag på långfredagen och ha en trevlig påskhelg! KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: linnea

Haha åkte du längdskidor elle? :)

2011-04-22 @ 12:11:27
URL: http://duqing.blogg.se/
Postat av: linnéa

HAHA, så typiskt dig! Saknar dig lite grann, jappjapp!

2011-04-22 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0