Don't blame it on sunshine

jaaa folket! Idag har varit en sån dag som man egentligen skulle klarat sig utan. Skolan: Jag åkte dit, jag såg, jag åkte hem för att sen komma tillbaka och ha utvecklingssamtal... Gick typ skit som vanligt, attans att morsan ska bry sig... Min personliga åsikt om utvecklingssamtal är att det är onödigt och helt ruttet! Eleverna är bättre utan (a) När jag kom hem igen var det bara att plugga so/historia för hela slanten om andra världskriget och när den ryska tsaren störtades 1917 jag menar allvarlig hur kul är det på en skala 1-2??????????? :-O

Det positiva med denna dag är att imorgon eller på måndag så kommer det hem bilder som jag har framkallat på fuji direkt! det är något trevligt att se fram emot!
En annan positiv grej är att jag har börjat åka moppe till skolan, riktigt gött! men på vägen hem när jag kanske körde lite för fort är det en polisbil som kör förbi mig! Fatta paniken jag fick elle! Som tur var så stoppade dom mig inte, phhh!!!

Jaja vad är väl en bal på slottet?? :) Nu ska jag fortsätta att plugga och skriva egna tankar om Nikolaj II boaring!!! Och imorgon är den nationellaprov i engelska också både läs och hör, kul.....


Sundsvik - det va tider de! :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha Polisen :)

älskar dig <3 :*

2011-04-08 @ 06:51:05
URL: http://duqing.blogg.se/
Postat av: Åsa

På en skala, hur kul va det inte att spela in filmen om tsaren. Mellan 1-2? ;)

2011-05-04 @ 22:14:35
URL: http://lindskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0