Han går och väntar på lyckan

Sådär då har man haft det sista provet i historia, känns väldigt gött för jag tycker själv att jag inte var jätteduktig på historia. Nu är det bara fördjupningen kvar (jag har tsaren störtas 1917) och det är lite bättre, dock är det inte så intressant men men vad är väl en bal på slottet?? Jag får väl börja jobba lite med fördjupningen då, den skriftliga delen skulle vara inne igår oups! Jag har lite kvar att skriva och sen får jag börja tänka på filmen. Jag menar allvarligt vad ska man göra för film till det här?! det är en gammal gubbe som inte styr sitt land bra och då blir han mördad... vilken toppenfilm.... :s Jaja förhoppningsvis kommer jag på en lösning snart!
Har ni sett Anastasia förresten?! Gubbens dotter är Anastasia, då kanske ni fattar lite vad det är jag håller på med... :S



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0