Inget rinner ut i sanden

Idag började dagen med att vi hade NP i tyska! Hörförståelse. Det gick väl ganska bra, hoppas jag iaf.... :s Efter de va det en helt vanlig dag med tråkiga lektioner och på musiken fick min grupp byta tonart på låten vi håller på med IGEN. Det är typ den femte gången vi har fått göra de eller nåt! Så störande! :@
Efter skolan åkte jag hem och tankade moppen och fixade lite, och sen åkte jag till kyrkan! Konfirmanderna åker till London imorgon och jag tycker rent ut sagt att det är hemskt för jag vill ju också dit! så otroligt kul som vi hade det förra året, det är ju sjukt! Men jag får trösta mig med att jag åker till Polen med klassen om ungefär 2 veckor! :D

Imorgon är det prova på dag på Fridagymnasiet, får se hur det blir....



Puss och Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0