Jag kan inte leva ett liv utan dig

Tjenare tjenare!
Sitter här i skolan, svenskan börjar snart och sen slutar vi. De e gött! :)
Första skoldagen efter påsklovet, det va segt men efter varje dag jag är i skolan är en dag närmare avslutningen, det är lite tråkigt att tänka att man lämnar Fridaskolan snart men då börjar man ju på gymnasiet och det blir nog bra :)
Det blev ett kort inlägg men det är bättre än inget enligt mig!

Här kommer lite bilder från när jag, Åsa och Linnéa filmade till mitt so projekt...






Ha´t gött! Kram!

Kommentarer
Postat av: h a n n a

SV: haha, nej verkligen! på smalbenet men det var inte så farligt, och sedan strök jag på aloe vera direkt så det gjorde inte alls :D mina byxor skyddade det mesta :)

2011-04-27 @ 20:05:14
URL: http://hannaiaa.blogg.se/
Postat av: fredrik reinfeldt

Hej!Jag heter fredrik och är en het mal! Snygga kompisar du har, speciellt den blonda! Hot, ho, hot, hot, hot!!!

2011-05-01 @ 00:09:08
URL: http://jagarenhetmal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0