Well there's nothing to lose and there's nothing to prove

Igår när jag satte klockan tänkte jag "aa va gött jag har lite sovmorgon imorgon eftersom jag åker moppe och inte buss" guss what! klockan ringer halv 8 jag vaknar stänger av klockan somnar om, vaknar när klockan är 5 i halv 9 och jag måste åka typ lite innan halv (som tur är går min väckarklocka 5 min före så jag har mer tid i sånna situationer) så klockan var asså 20 över 8 jag får panik tar på mig kläder, sminkar mig och borstar tänderna. Så kuddavtrycket som jag fortfarande har på kinden är för att jag sov lite FÖR gott på morgonen... :s


Bjussar på en bild från i somras, känner mig lite utpekad.... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0