I can still remember

Halloj readers!
Igår kom jag hem från två bra veckor i Båstad och då väntade Åsa och Linnéa hemma. Party tajm, dom hade gömt mina presenter så det blev typ skattjakt, trevligt! Jag fick jätteseriösa presenter.... ;) Jag fick en skjorta, ett armband, det står "ett sällsynt exemplar" (som är en lassetext) på ena sidan och "KÅL" (som står för Kajsa Åsa Linnéa) på andra sidan, två filmer "dorm daze" och "dorm daze 2", en ananas (lite sick), en vattenpistol och en marabou caribbean. Sen hade vi vattenkrig och sen tittade vi på filmerna som jag fick. Helt sjuka men ändå bra! Tack för en bra kväll flickor! :D <3


En ganska gammal bild men den får komma upp igen :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: linnéa

skjortan & armbandet var seriöst! :D

love till dig!

2011-07-10 @ 23:08:45
URL: http://linneaskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0