förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Denna fina helg har jag spenderat med Åsa och Linnéa! Har tagit ut moppen och körde mycket i helgen, riktigt gött! Men när vi va i fyrkanten för att handla lite så skulle jag ju låsa upp kedian från hjulet och jag pratade lite samtidigt och tänkte inte riktigt på vad jag gjorde så när jag skulle lägga ner kedian under sadeln så råkade jag slänga ner nycklarna också och kom på det när jag hade stängt det... Där låg också andra nycklar m.m så jag fick ta Linnéas cykel och cykla hem och gå in till grannarna för att få våran extranyckel till huset och in för att hämta extranycklarna till moppen och sen cykla tillbaka till Åsa och Linnéa som hade dragit hem moppen till Linnéa... :s Det va helt klart det klantigaste på länge!!! :s


Lasse konserten! Fina minnen! Kärlek!! :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0