Let's start a brand new story

Hello!! :)

Dagen har varit bra tycker jag :) En del tråkiga lektioner men musiken var bra idag! Anders (musikläraren) Baa: Nu ska vi börja med eget mucicerande igen
Jag och Erika baa: Nej inte igen, kan vi inte få göra en musikvideo istället? Och det fick vi så jag, Erika, Klara och Patchett ska göra en musikvideo till "Från och med du" av Oskar Linnros. Vi ska sjunga, spela och filma ska bli sjukt kul! :D

Under kvällen har jag varit i kyrkan, trevligt som vanligt :)

Nu blir det Grey's Anatomy! :D KUL!!!

Slänger in på karaktärerna i Grey's, jag menar varför inte? Det är ju trots allt den bästa serien som finna! :)


Det gamla goa gänget! :)

Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0