Det är så logiskt, alla fattar utom du!

Gårdagen!

Igår orkade jag inte blogga men jag bloggar om vad som hände nu istället :)
Dagen började med att när jag vaknade så hade mitt öga svullnat.... Kul! Jag kanske har blivit allergisk mot nåt, vem vet?? Iaf. mitt ögonlock hängde över halva ögat och jag hade väldigt svårt att se... Det blev bättre och bättre under dagen men de va lite läskigt. Och direkt på morgonen hade vi tyska prov, kul när man inte ser så bra... :s

Japp nu går jag vidare, efter skolan åkte jag till överby med Linnéa och shoppade lite! :)
Jag köpte:
Ett linne såhär ser de ut

Jag köpte också annan tröja

Så ser den ut

Och det klassiska, en bh, får jag alltid köpa när jag är ute och shoppar känns det som. :s
På söndag måste jag ut och shoppa igen, måste köpa lite grejer till resan (polen)

Kommentarer
Postat av: Anonymaste någonsin

Hej göran persson, snygga kläder du har köpt!!! :D

2011-05-05 @ 14:13:26
URL: http://lindskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0