You see the smile that's on my mouth

Ida var det hemstudiedag men iställt sov jag alldeles för länge och fixade inför spexfotot imorgon då jag ska vara sweeney todd. Iaf. klockan är och jag är vaken vilket är väldigt ovanligt för mig när det är skola dagen efter. Mem men för ett litet tag sen gjorde jag klart de jag skulle gjort förut idag vilket va att man skulle skriva om sitt bästa resminne från Polen/Tyskland. Jag tyckte de va lite jobbigt att skriva men nu tror jag att jga typ är klar så nu ska jag väl sova andat jag... ska ju upp om ca 5 tim.... jaja godnatt :)
Jag och den söta lilla Patchett :) <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag somna typ direkt när jag loggade ut :S Vad sent du var uppe :/ <3 nästan en timma längre ;)

2011-05-20 @ 07:36:59
URL: http://duqing.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilken fin bild! Jättesöt! :)

2011-05-21 @ 22:41:21
URL: http://lindskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0